Skip to main content

მე- შეტყობინების დანერგვა "ემოციები"

 9 ნოემბერს სადამრიგებლო საათის ფარგლებში VII გ კლასში ვისაუბრეთ თემაზე "ემოცია და მისი იდენტიფიცირება" .  ამასთანავე პროექტის- "სოციალურ-ემოციური უნარების განვითარება საბაზო საფეხურზე" - ფარგლებში ამავე კლასში დავნერგე "მე-შეტყობინება"

დამრიგებელი სთავაზობს მოსწავლეებს, რომ ჩამოთვალონ მათთვის ნაცნობი ემოციები. ემოციების იდენტიფიცირების  შემდეგ კი იმართება დისკუსია კითხვაზე: რამდენად გვეხმარება ადამიანებთან კომუნიკაციისას ემოციები?  რამდენად მნიშვნელლოვანია ემოციების მართვის უნარი?









 


Comments

Popular posts from this blog

როგორ ვიცნობთ კლასიკას?

8-22 მაისს სადამრიგებლო საათის ფარგლებში VIგ კლასთან ჩატარდა კლასიის საათი თემაზე: "როგორ ვეცნობით კლასიკას?". დამრიგებელმა  მოსწავლეებს დაუსვა შეკითხვები: _ რა არის თქვენი საყვარელი ნაწარმოები? _ ვინ არის თქვენთვის საყვარელი ლიტერატურული პერსონაჟი? _ რის შესახებ გიყვარს ყველაზე მეტად კითხვა? _ საიდან ვეცნობით კლასიკურ ლიტერატურას? მაგ., ალ. დიუმას, ვ. ჰიუგოს ნაწარმოებებს? (ფილმებიდან, მულტფილმებიდან თუ წიგნებიდან). დამრიგებელმა მოსწავლეებს შესთავაზა სადისკუსიო თემები: კლასიკური ნაწარმოების მიხედვით გადაღებული ფილმები/მულტფილმები ხელს უწყობს თუ უშლის კითხვის სურვილის გაჩენას? რა უპირატესობა გააჩნია კითხვას?  დამრიგებელმა სთხოვა მოსწავლეებს შემდეგი სადამრიგებლო საათისთვის (22 მაისს) წარმოადგინონ თავიანთი არგუმენტები.

ბავშვთა უფლებები და მოვალეობები

 5 ივნისს სადამრიგებლო საათის ფარგლებში VIგ კლასსთან ჩატარდა კლასის საათი "ბავშვთა უფლებებსა და მოვალეობებზე.  1989 წელს გაერომ მიიღო ბავშვის უფლებათა კონვენცია. ბავშვთა უფლებების კონვენცია საქართველოში ძალაშია 1994 წლის 21 აპრილიდან. ჟან ჟაკ რუსო ტრაქტატში საზოგადოებრივი შეთანხმების შესახებ (1762) წერდა, რომ `ხალხი, რომელიც ემორჩილება კანონებს, უნდა იყოს მისი შემქმნელიც. დამრიგებელმა მოსწავლეებს სთხოვა, გაიხსენონ ბავშვთა უფლებები და დაფაზე დააფიქსირონ ჩამონათვალი. ბავშვთა უფლებების კონვენციაში შესული უფლებები შემდეგ ჯგუფებად არის გაერთიანებული: ძირითადი უფლებები - სიცოცხლის, სახელის ან მოქალაქეობის ქონის        უფლებები ნორმალური ოჯახური გარემოს არსებობის აუცილებლობის შესახებ; უფლებები - მიმართული ბავშვის თავისუფალი პიროვნული განვითარების ხელშეწყობისკენ; უფლებები - მიმართული ბავშვის კულტურული განვითარებისკენ; უფლებები, რომელიც იცავს ბავშვებს სხვადასხვა ექსტრემალური სიტუაციებისგან. ბავშთა უფლებების დეკლარაცია ხელმოწერილია სხვადასხვა ქვეყნის მიერ, რო...

სტუმრად მუზეუმში

 24 აპრილს, სადამრიგებლო საათის ფარგლებში,  VIგ კლასი დამრიგებელთან ერთად  იმყოფებოდა  ზაქარია ფალიაშვილის სახლ-მუზეუმში, მოსწავლეები ინტერესით უსმენდნენ გიდის მიერ მონათხრობს, ზაქარია ფალიაშილის ბავშვობის,  ქუთაისში ცხოვრების და მოღვაწეობის წლების შესახებ. დაათვალიერეს მისი პირადი თუ პროფესიული ნივთები, რამაც ძალიან დიდი შთაბეჭდილება მოახდინა მათზე.